Divendres… el millor dia de la setmana?

PorToni Escabias

Divendres… el millor dia de la setmana?

Avui una de les frases que més he rebut de les persones amb les que he conversat ha estat «Per fi divendres!» Acompanya’t  d’un autèntic i sincer somriure.

I que passa amb els altres dies de la setmana?  No ens agraden? Pel nom? Pel contingut del dia?

Sigui com sigui el dilluns tornarà. Lo interessant aquí és analitzar què està passant amb la resta de dies. Què te el divendres que no tenen els altres?

La forma en que concebem el divendres està en el nostre pensament. En realitat no canvia res. Canviem nosaltres, pensant diferent. Al aixecar-nos  pel mati decidim que el divendres serà un bon dia.

Que passaria si fem extensible aquests pensaments a la resta de dies… a la resta de la nostra vida, cada dia…

Bon divendres!

Sobre el autor

Toni Escabias administrator

Amb un llarga trajectoria com a Coach en diferents àmbits, especialitzat en Adolescents i Families i Treball Sistèmic i d'equips com Agile Coach en organitzacions i empreses.

Deja una respuesta